Сучасний урок - це твір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня.
Педагогічна технологія виступає як наукове обґрунтування і як системний метод організації педагогічного процесу, спрямований на його раціональну побудову й досягнення запланованого результату.
Впровадження
педагогічних технологій – важка, але цікава робота. Для досягнення результатів
потрібен час, а також серйозна самостійна робота. Професійне вміння учителя
повинні бути спрямовані на діагностику діяльності учнів, щоб своєчасно
допомогти подолати труднощі в пізнанні і застосуванні знань. Учні повинні мати
такі навички: думати, розуміти суть речей, осмислювати ідеї і на основі цього
шукати потрібну інформацію, трактувати її та застосувати в конкретних умовах,
формувати і відстоювати особисту думку. Саме цьому сприяють нові технології
навчання.
Сучасна
дійсність ставить перед педагогами завдання поновлення й поповнення своїх знань
стосовно широкого кола питань, які в сукупності повинні стати змістом
навчально-методичної роботи.
Однією
з провідних форм навчально-виховного процесу є урок, а тому, готуючись до
нього, пам’ятаю, що необхідно:
- Знати вікові і
психологічні особливості учнів;
- Пам’ятати, що сучасне
навчання – це управління навчанням;
- Відмовитися від
пасивних форм навчання, запровадити активні форми;
- Частіше використовувати
метод проектів, ілюстрацій, комп’ютерні технології;
- Пам’ятати, що
нестандартні уроки формують відповідальне ставлення школярів до учення,
допомагають розвивати інтелект;
- Створювати на уроках
всі умови для самовираження дитини в різних видах навчальної діяльності.
Теорія до складання конспекту уроку
https://drive.google.com/open?id=0B6qnsjGrLj1UbGl3UHFnV3YzZEU
Матеріали для пргектування уроку
https://drive.google.com/open?id=0B6qnsjGrLj1UcGM2STgwQlhuLTQ
Теорія до складання конспекту уроку
Матеріали для пргектування уроку
Немає коментарів:
Дописати коментар